Eclipse značky Zoya lze nejlépe popsat jako lesklou stříbrnou s duhovými holografickými jiskrami. Noste samostatně či na jakémkoliv laku Zoya a vytvořte na něm barevný efekt.
Tomoko značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako třpytivou romantickou stříbrnou/šampaň s exkluzivní Zoya PixieDust matnou třpytivou metalickou texturou.
Aurora značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako plně krytou, středně fialovou barvu jako "švestka v cukru" s vysokou koncetrací mikro diamantového, holografického třpytu. Tento duhový, holografický odstín plný jisker mění švestkovou fialovou na něco skutečně důstojného.
Ziv značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako plně krytou, metalicky žlutou barvu se zlatou fólií, se stříbrnými odlesky a s teplými dozvuky zlatého třpytu. Vyzkoušejte tento extrémně lesklý, reflexní, poutavý a luxusní zlatý odstín.
Happi značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako metalickou, dvoubarevnou růžovou barvu. Mrazivý nádech zlaté barvy vytváří broskvovo-růžový jedinečný odstín.
Maya značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako poloprůhlednou jasně korálově růžovou barvu s mandarinkovými podtóny. Tento odstín Vám zajistí průhledný "rosolovitý" povrch v tropické korálové barvě, vhodný k manikúře i pedikúře.
Soraya značky Zoya je ultrajasná krémová fuchsiová barva "zvýrazňovače", aplikujte 2-vrstvy pro plné krytí. Složení pomocí patentovaného, ručně vyráběného procesu, zajišťuje hladší aplikaci a mimořádně zářivou barvu. Je vybaven Z-Wide Brush štětcem. Jedná se o petit balení o obsahu 7,5 ml....
Yohanna značky Zoya je zářivá ultra jasná knockout růžová, aplikujte 2-vrstvy pro plné krytí. Složení pomocí patentovaného, ručně vyráběného procesu, zajišťuje hladší aplikaci a mimořádně zářivou barvu. Je vybaven Z-Wide Brush štětcem. Jedná se o petit balení o obsahu 7,5 ml.
Clarice značky Zoya je tmavě smaragdově zelená metalíza, má přitažlivost svěžího tmavého lesa plného tajemna a vypadá nápadně na jakémkoli odstínu pleti.
Proč potřebujeme váš souhlas? Například k tomu, abychom si pamatovali, co máte v košíku, abyste snadno zjistili stav objednávky a nemuseli se pokaždé přihlašovat, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou.