Reklamace

V případě reklamace zašlete reklamované zboží na níže uvedenou adresu spolu s originálem či kopií faktury a popisem závady. Na uvedené adrese je samozřejmě možno zboží předat k reklamaci i osobně.

Nabízíme službu České pošty Odvoz zboží, která umožňuje zaslat reklamované zboží zpět na naše náklady. Pro využití služby je nutné uvést autorizační kód Odvozu zboží, který si u nás vyžádejte na emailu rajnehtu@rajnehtu.cz. Při žádosti je potřeba uvést číslo objednávky, o které reklamované zboží se jedná a druh závady. Pro využití služby pak stačí vstoupit do aplikace a jednoduše vyplnit adresní údaje a základní parametry zásilky. Vyberete si, jestli zásilku podáte na poště nebo si ji u Vás dopravce vyzvedne.

Při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ve lhůtě do 14ti dnů není reklamace a v tomto případě odvoz zboží nenabízíme. Tyto náklady si hradí kupující sám.

Adresa pro zaslání reklamce: Ráj nehtů, Školní 514/15, 41501 Teplice

V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat skrze kontaktní formulář, email rajnehtu@rajnehtu.cz, nebo na telefonním čísle (+420) 775 111 600 v provozní době.